вівторок, 14 вересня 2021 р.

Протокол №4 від 25.03.2021 року

 Протокол №4 від 25.03.2021 року

засідання методичного об'єднання вчителів природничо-математичного циклу

 Присутні:

1.     Коваль Г.В., вчитель математики

2.     Кондратьєва О.В., вчитель інформатики, заступник директора з НР

3.     Погрібняк О.С., вчитель фізики, інформатики, природознавства

4.     Смородська С.М., вчитель хімії та біології, заступник директора з ВР

5.     Хотелюк В.М., вчитель математики

6.     Юрченко В.В., вчитель географії, біології та природознавства

Тема: Педагогічна майстерня «Шляхи упровадження наскрізних змістових ліній у викладанні предметів природничо-математичного циклу»

Мета: розглянути можливість реалізації наскрізних ліній у викладанні предметів природничо-математичного циклу

Порядок денний:

1. Майстер-клас «Реалізація наскрізних ліній у викладанні математики через систему задач»

2. Формування інформаційної компетенції учнів на уроках біології

3. Підвищення ефективності початкових етапів уроку. Методичні прийоми.

4. Наскрізні лінії у викладанні фізики

СЛУХАЛИ:

1. Вчителя географії Юрченко В.В., яка ознайомила присутніх з можливостями використання сучасних ІКТ під час виконання учнями практичних робіт. Також вчитель показала можливості роботи з дошкою та додатком SmartNotebook. Та розповіла про здоров'язберігаючі технології на уроках біології.

2. Вчителя математики Коваль Г.В., яка розповіла про можливості практичних задач в курсі математики для формування підприємницької компетентності учнів.

3. Вчителя Погрібняк О.С., яка ознайомила присутніх з сучасними освітніми технологіями під час вивчення фізики , ознайомила присутніх з можливостями формування компетентностей учнів спеціальної школи на уроках фізики, показала зв'язок курсу фізики з повсякденним життям учнів та можливості соціально-побутового орієнтування учнів.

4. Смородську С.М., яка ознайомила присутніх з технологіями організації окремих етапів уроку для підвищення їх ефективності (з досвіду роботи)


УХВАЛИЛИ:

1. Вчителю Юрченко В.В. продовжити працювати з використанням ІКТ. Протягом ІІ семестру організувати майстер-клас для членів методичного об’єднання про можливості додатка SmartNotebook

2. Реалізовувати наскрізні лінії у викладанні предметів природничо-математичного циклу.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар