Тиждень природничих наук

З 18.11 по 22.11.2013 року в Знам’янській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті І-ІІІ ступенів проходив тиждень природничих наук. Вчителі хімії та біології Лазарєва Т.В. та Смородська С.М., вчитель географії Юрченко В.В. та вчитель фізики Соколова Н.А. з великою відповідальністю віднеслися до підготовки та проведення тижня. Всі заходи були добре продумані і тому були проведені на високому рівні.

Тиждень розпочався Днем географії. Вчитель географії, спеціаліст вищої категорії Юрченко Вікторія Вікторівна гостино запросила учнів 8 та 11 класів до заочної подорожі на тему: «Єгипет – туристичний рай». Мета заходу полягала в розширенні і поглибленні знань учнів про держави північної Африки, зокрема Єгипет; здійсненні віртуальної подорожі найгарнішими куточками Єгипетської землі, щоб зазирнути в минуле, доторкнутися до таємниць пірамід та фараонів, їх скарбів; відвіданні найсучасніших курортів Єгипту для того, щоб дізнатися про відпочинок та дозвілля туристів, насолодитися краєвидами Червоного моря, готелів та аквапарків.
Учні познайомилися з географією, історією, природою, кліматом Єгипту, самими відомими туристичними куточками держави. Під час перегляду відео про Єгипетські піраміди діти поринули в загадковий та окутаний легендами світ фараонів, гробниць,скарбів, пірамід Єгипту.
Учні підготували повідомлення про курорти Хургада та Шарм-ель-Шейх . Кліп у виконанні Майкла Джексона пов’язав минуле і сучасне, загадковий Єгипет та сьогодення.

Другий день був днем хімії та біології. Вчитель хімії та біології, спеціаліст другої категорії Смородська Світлана Миколаївна запросила учнів 10 загальноосвітнього класу на позакласний захід на тему: «Вода – джерело життя».
В ході проведення виховного заходу учні були активні, проявили свої знання в проведених вікторинах, конкурсах, відгадуванні ребусів. Матеріал, який подавався на уроках хімії і біології, учні засвоїли. Більш активними були Плющ Олена, Овсянніков Юрій, Артьомова Тетяна, Фетіскін Олександр. Слабшими виявилися Морошкіна Анастасія та Андрєєва Алла. 
В ході ознайомлення з наслідками впливу людини на природу, екологічними проблемами, які необхідно вирішувати на сучасному етапі, у вихованців сформувалась активна громадська позиція щодо негативного ставлення до забруднення водних ресурсів.

На третій день, який називався днем краєзнавства, вчителі вищої категорії Лазарєва Тетяна Валентинівна та Юрченко Вікторія Вікторівна запросили учнів 6, 7 та 8 спеціальних класів та запропонували їм поринути в заочну подорож по рідному краю. Подорож була на тему: «Чорний ліс – перлина степу».
Предметом вивчення було обрано Чорний ліс, що густим шатром оточує наше місто. 
Мандрівка Чорним лісом проходила маршрутом із зупинками на станціях «Географічна», «Історична», «Флора», «Фауна», «Заповідна». Учні познайомилися з географією, історією Чорного лісу, його рослинним і тваринним світом.
На станції «Заповідна» діти поринули в світ загадкового Чорного озера з його унікальним рослинами та тваринами.
Учні підготували вірші про ліс , загадки про його мешканців, брали участь у цікавих конкурсах. Під час заочної подорожі діти дізналися про легенди, якими оповите озеро Берестувате, яке називають Чорним озером, зрозуміли, чому до цього часу не визначено глибину загадкового озера.
Активну участь приймали учні спеціальної школи Бегар А, Данко Л., Данильчик В., Матвієнко К., Ніколаєва В., Ліпляниця О., Черняєв В., Грибок В., Демедюк О.

Четвертий день був днем фізики. Вчитель фізики Соколова Надія Анатоліївна гостинно запросила до себе учнів 9 – 12 класів та запропонувала їм інтелектуальну гру на тему: «Таємниці фізики».Гра проходила у вигляді командного змагання.

Активну участь прийняли учні 9 класу Капітан Олександр та Гайіпов Уктам, учні 10 класу Плющ Олена та Фітіскін Олександр, учні 11 класу Кучер Анатолій та Сайферт Дар’я та учні 12 класу Кучер Вікторія. Вони відповідали на запитання та проводили цікаві досліди.

П’ятий день був днем природознавства. В цей день вчитель біології та хімії, спеціаліст вищої категорії Лазарєва Тетяна Валентинівна підготувала захід для учнів 5 – 6 класів на тему: «Знайомі незнайомці».

Під час організаційного етапу діти виконали тренінгові вправи: «Комплімент», «Коло друзів», переглянули цікаву анімацію, налаштувалися на роботу.
Під час інтерактивної вправи «Очікування» учні на вирізаних апельсинах та лимонах записали, чого вони чекають від заходу. 
Із задоволенням діти розгадали загадки про тварин та про рослини під час веселої розминки
Активізував діяльність учнів мозковий штурм. 
За допомого вчителя за мультимедійною презентацією всі пригадали чи дізналися масу цікавої інформації про природничі науки, життєві форми рослин, класифікацію росин по відношенню до природних чинників.
Вони дізналися про значення рослин для людини. 
Всім дуже сподобалася «Ботанічна зарядка». Фізкультхвилинка була не простою. Перш, ніж поплескати в долоні, потупати ногами, помахати, діти повинні були визначити відношення рослини до дикорослих чи культурних, їх значення у житті людини.
Потім діти по черзі, користуючись мультимедійною презентацією, повідомили цікаву інформацію про рослини-символи, зачитали легенди про них.
Діти здивувалися, дізнавшись про рослини–паразити та хижаків, про незвичайні рослини: про те, що мімоза може закривати свої листочки коли до них торкаються, про Гігантські секвої. Сама висока них має висоту 115 метри, більш ніж 1486 кубічних метрів об′єму та масу більше 6000 тон. Дереву близько 2200 років і воно продовжує рости. 
Всім сподобалось дерево-ліс. Це одне єдине бразильське дерево горіха Кеш’ю, яке займає площу близько 8500 квадратних метрів
- Оце так дивовижа!, - сказали діти, дізнавшись багато нового про знайомі рослини та ознайомившись з новими.
«Згадай і розфарбуй» - називалась остання вправа. Діти зняли нервову напругу, пригадали отримані знання, розфарбували веселий малюнок.
Найактивніші учні: Антонов О., Панченко Я., Лапіна А., Горщак С., Деревянко Я.







Немає коментарів:

Дописати коментар